REKLAMAČNÍ ŘÁD


 

Reklamaci můžete uplatnit do 24 měsíců ode dne zakoupení zboží.

 

Zboží nám zašlete poštou spolu s kopií dokladu o zaplacení a důvodem reklamace na adresu: Lederzentrum Česká republika, 9. Května 528/11, 794 01 Krnov. Pro řádné a včasné vyřízení reklamace doporučujeme přesně popsat důvod reklamace.

 

Za okamžik podání reklamace se považuje okamžik doručení reklamovaného zboží spolu se všemi zákonem stanovenými doklady na naši adresu.

 

My vaši reklamaci zaevidujeme, o čemž vás budeme informovat.

 

Ve lhůtě do 3 dnů vás budeme kontaktovat s rozhodnutím, jak byla vaše reklamace vyřízena. V případě, že bude potřeba složitější technické zkoumání zboží, se lhůta posouvá na 30 dní. O všem vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

 

Celé znění Reklamačního řádu naleznete ZDE.

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat telefonicky na čísle +420 552 304 048 nebo emailem na: info@lederzentrum.cz.